KONTAKT OSS
Markedsføring

Hvordan endte Oskar sine boller opp på Finn.no til absurde priser?

av Astrid Valen-Utvik | 1. mars 2023
I disse dager er det mange som jakter febrilsk på Oskar Westerlin sine trippel-sjokkis boller. Men hvorfor..

Merking av reklame i sosiale medier - dette må du huske på!

av Valen-Utvik | 11. november 2019

De siste årene har flere influencere / påvirkere blitt diskvalifisert fra Vixen Influencer Awards fordi de..

Les mer

Hvordan lansere et nytt produkt i sosiale medier?

av Valen-Utvik | 23. juni 2019

Det er spennende å lansere et nytt produkt i markedet. Det tror jeg alle som jobber med produktutvikling kan..

Les mer

6 tips for å ikke sløse med ressursene dine i sosiale medier

av Valen-Utvik | 3. mars 2019

Ny måned, nye budsjetter, nye muligheter. Det er aldri for sent å refokusere (eller kanskje til og med..

Les mer

Karma som digital rettesnor

av Astrid Valen-Utvik | 14. februar 2016

På Social Media Days 2016 holdt jeg et foredrag jeg kalte "Karma - bra for business med gode verdier og sunn..

Les mer

5 tips for sunne kommentarfelt

av Astrid Valen-Utvik | 11. juni 2015

Vi har alle sett det. Den kommentaren, eller oftest; de kommentarene, som er langt over grensen for hva god..

Les mer
NYHETSBREV

Motta artikler fra Valen-Utvik

OM VALEN-UTVIK

Valen-Utvik tilbyr sine tjenester i form av konsulenttjenester på kort eller lang sikt, som rådgiver, strateg, koordinator eller prosjektleder, eller som fullt ut ansvarlig for all gjennomføring og kommunikasjon i sosiale medier på vegne av din bedrift. Valen-Utvik leverer drift av sosiale kanaler på vegne av bedrifter, men holder også kurs, foredrag og workshops for selskaper som vedlikeholder den daglige kommunikasjonen i sosiale kanaler selv.