Hva bør man gjøre når man får kritikk og negative kommentarer i sosiale medier?
Det kan være fortvilende å få negative kommentarer i sosiale medier, når man har lagt tid og innsats i å..
Det kan være fortvilende å få negative kommentarer i sosiale medier, når man har lagt tid og innsats i å..
Korona-pandemien er over oss. Betyr det noe for det vi kommuniserer i sosiale medier og ellers digitalt?..
Nå lurer du sikkert på hva historiefortelling er. Den offisielle formen for historiefortelling har vi lært at..
Ny måned, nye budsjetter, nye muligheter. Det er aldri for sent å refokusere (eller kanskje til og med..
På Social Media Days 2016 holdt jeg et foredrag jeg kalte "Karma - bra for business med gode verdier og sunn..
Vi har alle sett det. Den kommentaren, eller oftest; de kommentarene, som er langt over grensen for hva god..
Valen-Utvik tilbyr sine tjenester i form av konsulenttjenester på kort eller lang sikt, som rådgiver, strateg, koordinator eller prosjektleder, eller som fullt ut ansvarlig for all gjennomføring og kommunikasjon i sosiale medier på vegne av din bedrift. Valen-Utvik leverer drift av sosiale kanaler på vegne av bedrifter, men holder også kurs, foredrag og workshops for selskaper som vedlikeholder den daglige kommunikasjonen i sosiale kanaler selv.
Valen-Utvik AS
Org.nr 912117308
Besøksadresse:
Hellvikskogsvei 40
1459 Nesodden
Norway