KONTAKT OSS
Kommunikasjon

Hvordan håndtere krevende situasjoner i sosiale medier?

av Valen-Utvik | 20. april 2022
Krevende situasjoner i sosiale medier kan oppstå i større og mindre skala, men hva handler det egentlig om,..

Hvordan skrive for sosiale medier?

av Valen-Utvik | 9. desember 2020

Synes du det er vanskelig å skrive gode tekster til sosiale medier? Hva er egentlig en god tekst? Hvor lang..

Les mer

Hva bør man gjøre når man får kritikk og negative kommentarer i sosiale medier?

av Valen-Utvik | 4. juni 2020

Det kan være fortvilende å få negative kommentarer i sosiale medier, når man har lagt tid og innsats i å..

Les mer

7 kommunikasjonsråd for sosiale medier i krisetid

av Astrid Valen-Utvik | 16. mars 2020

Korona-pandemien er over oss. Betyr det noe for det vi kommuniserer i sosiale medier og ellers digitalt?..

Les mer

Historiefortelling i sosiale medier

av Valen-Utvik | 5. februar 2020

Nå lurer du sikkert på hva historiefortelling er. Den offisielle formen for historiefortelling har vi lært at..

Les mer

6 tips for å ikke sløse med ressursene dine i sosiale medier

av Valen-Utvik | 3. mars 2019

Ny måned, nye budsjetter, nye muligheter. Det er aldri for sent å refokusere (eller kanskje til og med..

Les mer

Karma som digital rettesnor

av Astrid Valen-Utvik | 14. februar 2016

På Social Media Days 2016 holdt jeg et foredrag jeg kalte "Karma - bra for business med gode verdier og sunn..

Les mer
NYHETSBREV

Motta artikler fra Valen-Utvik

OM VALEN-UTVIK

Valen-Utvik tilbyr sine tjenester i form av konsulenttjenester på kort eller lang sikt, som rådgiver, strateg, koordinator eller prosjektleder, eller som fullt ut ansvarlig for all gjennomføring og kommunikasjon i sosiale medier på vegne av din bedrift. Valen-Utvik leverer drift av sosiale kanaler på vegne av bedrifter, men holder også kurs, foredrag og workshops for selskaper som vedlikeholder den daglige kommunikasjonen i sosiale kanaler selv.