.

  

Slik får du mest ut av «nye» Facebook

Av May B Langhelle 28.mar.2012 12:13:34

Facebook har endret utseendet på sidene til bedrifter og organisasjoner. Nå ligner de mer på de nye personsidene. Innen 30. mars må du gjøre overgangen til de nye sidene. Facebook innfører nå sin nye «timeline» - eller tidslinje - for bedrifter og organisasjoner - og i den forbindelse ble jeg intervjuet av Carsten Pihl til Dine Penger / VG Nett om hvilke endringer bedriftene må tenke på før endringen gjennomføres.

Les Mer

Emner: VG, Media, Facebook, Sosiale medier, Timenline

Nytt design på Facebook for Pages

Av Astrid Valen-Utvik 01.mar.2012 09:29:38

I går kveld fulgte jeg Facebook sin live stream på nettet i cirka 3 timer, i forbindelse med deres event for lansering av nytt design og nye muligheter for bedrifter på Facebook. Mye av tiden brukte Facebook til å tydeliggjøre at det som fungerer på facebook for bedrifter, er de samme mekanismene som for private personer - altså det å skape innhold av verdi og som skaper engasjement blant de som leser innholdet. Storytelling var et mye brukt ord gjennom streamen, og dette er vi naturligvis enig i; fortell gode historier, så vil sansynligheten for at dette bli spredd og siden din vil være aktuell for enda fler potensielle kunder / relasjoner, være høyere.

Les Mer

Emner: FMC, Facebook, Nyheter, Sosiale medier, Timenline, Informasjon

Abonner på nyhetsbrev

Innlegg etter Emne

se alt