.

  

Slik lager du raskt et nyttig strategiverktøy for sosiale medier

Av Astrid Valen-Utvik 18.apr.2016 01:43:11

I dette blogginnlegget får du beskrevet en enkel fremgangsmåte på hvordan du selv kan lage et godt verktøy til bruk i din virksomhet, for å sikre gode resultater i sosiale medier. Du gis et tankesett, en metode og et malverk som sikrer god, variert kommunikasjon, helt i tråd med virksomhetens visjoner, verdier og mål.

 

Les Mer

Emner: Måling, Strategi, Sosiale medier

Om gründerliv - strategi, magefølelse og risiko

Av Astrid Valen-Utvik 28.jan.2013 15:37:25

I det meste av teorien fremheves det viktigheten av å lage gode forretningsplaner før man starter eget selskap. Det snakkes om at man må sette seg kortsiktige og langsiktige mål, og lage forretningsplan, strategisk styringsdokument og andre viktige dokumenter. Man oppfordres til å ha alt dette på plass før oppstart, la dette være styrende for hvilke avgjørelser som skal tas og for å se hvilken retning man bør ta sitt selskap videre. Det er ingen tvil om at dette er veldig fornuftig, men dagens blogginnlegg skal handle om at det ikke nødvendigvis er den eneste sannheten, den eneste måten å starte og drive et selskap på. Det er ikke sånn jeg driver mitt eget firma, og enn så lenge har vi ikke tenkt til å forandre på måten vi gjør ting på.

Les Mer

Emner: Risiko, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, Strategi, Kunder, Sosiale medier, Gründere

Abonner på nyhetsbrev

Innlegg etter Emne

se alt