.

  

#VUfest med faglig schwung

Av Astrid Valen-Utvik 23.jun.2015 13:19:17

I går arrangerte VU sommerfest på Vérité - rett og slett for å takke våre kjære kunder, våre flinke samarbeidspartnere og våre inspirererende, delevillige bransjekollegaer for alt de betyr og er for oss i VU!

Les Mer

Emner: Foredrag / seminar, bransjekollegaer, Relasjoner, sommerfest, Kunder, samarbeidspartnere, #VUfest

Dette er verdien av sosiale medier!

Av Astrid Valen-Utvik 14.aug.2013 13:07:29

Stadig diskuteres hva den virkelige verdien av sosiale medier er. ROI, return on investment, er et begrep som dukker opp oftere og oftere, og de virkelig tøffe røstene mener at det nå er slutt på lek og moro i sosiale medier, nå må det bety noe. Det er på tide at vi nå skaper de virkelige verdiene, det som skaper resultater på bunnlinjen - om våre investeringer i kommunikasjon i sosiale mediene skal ha livets rett.

Les Mer

Emner: Resultater, Måling, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, ROI, Nettverk, Sosiale medier

Om gründerliv - strategi, magefølelse og risiko

Av Astrid Valen-Utvik 28.jan.2013 15:37:25

I det meste av teorien fremheves det viktigheten av å lage gode forretningsplaner før man starter eget selskap. Det snakkes om at man må sette seg kortsiktige og langsiktige mål, og lage forretningsplan, strategisk styringsdokument og andre viktige dokumenter. Man oppfordres til å ha alt dette på plass før oppstart, la dette være styrende for hvilke avgjørelser som skal tas og for å se hvilken retning man bør ta sitt selskap videre. Det er ingen tvil om at dette er veldig fornuftig, men dagens blogginnlegg skal handle om at det ikke nødvendigvis er den eneste sannheten, den eneste måten å starte og drive et selskap på. Det er ikke sånn jeg driver mitt eget firma, og enn så lenge har vi ikke tenkt til å forandre på måten vi gjør ting på.

Les Mer

Emner: Risiko, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, Strategi, Kunder, Sosiale medier, Gründere

"Fører dialog i sosiale medier til salg?"

Av Astrid Valen-Utvik 07.mar.2012 16:47:16

Både internt i bransjen blant oss som rådgir bedrifter i forhold til digital kommunikasjon og sosiale medier, og fra norske virksomheter av stor, mellomstor eller liten størrelse, dukker dette spørsmålet ofte opp;

Les Mer

Emner: Resultater, Måling, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, Kunder, Facebook, Sosiale medier

Abonner på nyhetsbrev

Innlegg etter Emne

se alt