.

  

Slik lager du raskt et nyttig strategiverktøy for sosiale medier

Av Astrid Valen-Utvik 18.apr.2016 01:43:11

I dette blogginnlegget får du beskrevet en enkel fremgangsmåte på hvordan du selv kan lage et godt verktøy til bruk i din virksomhet, for å sikre gode resultater i sosiale medier. Du gis et tankesett, en metode og et malverk som sikrer god, variert kommunikasjon, helt i tråd med virksomhetens visjoner, verdier og mål.

 

Les Mer

Emner: Måling, Strategi, Sosiale medier

Dette er verdien av sosiale medier!

Av Astrid Valen-Utvik 14.aug.2013 13:07:29

Stadig diskuteres hva den virkelige verdien av sosiale medier er. ROI, return on investment, er et begrep som dukker opp oftere og oftere, og de virkelig tøffe røstene mener at det nå er slutt på lek og moro i sosiale medier, nå må det bety noe. Det er på tide at vi nå skaper de virkelige verdiene, det som skaper resultater på bunnlinjen - om våre investeringer i kommunikasjon i sosiale mediene skal ha livets rett.

Les Mer

Emner: Resultater, Måling, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, ROI, Nettverk, Sosiale medier

"Fører dialog i sosiale medier til salg?"

Av Astrid Valen-Utvik 07.mar.2012 16:47:16

Både internt i bransjen blant oss som rådgir bedrifter i forhold til digital kommunikasjon og sosiale medier, og fra norske virksomheter av stor, mellomstor eller liten størrelse, dukker dette spørsmålet ofte opp;

Les Mer

Emner: Resultater, Måling, Kommentar, Kommunikasjon, Relasjoner, Kunder, Facebook, Sosiale medier

Abonner på nyhetsbrev

Siste Innlegg

Innlegg etter Emne

se alt