.

  

Karma som digital rettesnor

Av Astrid Valen-Utvik 14.feb.2016 22:28:30

Social Media Days 2016 holdt jeg et foredrag jeg kalte "Karma - bra for business med gode verdier og sunn fornuft". Selv om tittelen kan virke noe 'høytflyvende', kanskje på grensen til det alternative, er foredraget ment å være så konstruktivt og konkret som overhodet mulig. Det jeg ønsket med foredraget mitt, var at dette var inspirerende og hjelpsomt for folk som jobber med sosiale medier i det daglige, og at det samtidig var nyttig for ledere og andre som tar avgjørelser om sosiale medier med hensyn på strategivalg, dedikering av tid og allokering av økonomiske midler med mer. Selv med 'myk' tittel, er dette ment som et verktøy for strategisk forankring som gir gode resultater av investert tid og kapital på sikt.

Les Mer

Emner: Social Media Days, Foredrag, Kommunikasjon, Karma i sosiale medier, Sosiale medier, karma

Abonner på nyhetsbrev

Innlegg etter Emne

se alt