.

  

Kom i gang med Instagram!

Av Valen-Utvik 15.des.2016 21:00:00

Instagram er en gratis-app som lar deg dele bilder og video. Du laster enkelt ned Instagram-appen og lager en bruker ved å logge inn med Facebook eller med epostadresse. Da kan du dele bilder og video med dine følgere, og du kan søke frem, like (hjerte) og kommentere andres bilder og videoer. Aldersanbefalingen for å ha en profil, er 12 år. 


Les Mer

Emner: Instagram, Sosiale medier, Informasjon, Innføring

Vi har ny nettside og blogg!

Av Astrid Valen-Utvik 19.mai.2015 20:48:51

Endelig - dette har vi virkelig ventet på og gledet oss til!

Les Mer

Emner: seo, wordpress, MediaAgency, Blogg, anbefaling, nettside, Informasjon

"Hva gjør egentlig Valen-Utvik?"

Av May B Langhelle 01.jul.2013 21:14:40

Med ujevne mellomrom og i ulike settinger, får vi i Valen-Utvik spørsmål som varierer over følgende tema;

Les Mer

Emner: Våre kunder, Våre tjenester, Om Valen-Utvik, Kommunikasjon, Sagt om oss, Kunder, Informasjon

Konkurranser på Facebook - enkelt forklart!

Av Astrid Valen-Utvik 12.sep.2012 16:13:46

Med ujevne mellomrom leker jeg "Facebook-politi". Med det mener jeg at om jeg oppdager konkurranser som arrangeres på facebook, og som bryter med regelverket til Facebook (Promotion Guidelines), så sier jeg ifra. Ikke til Facebook direkte, men til selskapet som arrangerer konkurransen. Når jeg gir slike tilbakemeldinger (hvor jeg forklarer kort hva som ikke er lov, hvordan de heller kan gjøre det, at jeg gjerne hjelper om det trengs), så får det oftest ett av fire utfall;

Les Mer

Emner: Konkurranser, Regelverk, Facebook, Sosiale medier, Promotion Guidelines, Informasjon

Twitterjournalist!

Av May B Langhelle 23.apr.2012 16:59:46

Ok, det var kanskje å ta i litt.
Journalist er jeg ikke, men å livetwitre, det kan jeg!

Les Mer

Emner: Foredrag / seminar, Foredrag, Gulltaggen, Kommunikasjon, twitter, Sosiale medier, Informasjon

Nytt design på Facebook for Pages

Av Astrid Valen-Utvik 01.mar.2012 09:29:38

I går kveld fulgte jeg Facebook sin live stream på nettet i cirka 3 timer, i forbindelse med deres event for lansering av nytt design og nye muligheter for bedrifter på Facebook. Mye av tiden brukte Facebook til å tydeliggjøre at det som fungerer på facebook for bedrifter, er de samme mekanismene som for private personer - altså det å skape innhold av verdi og som skaper engasjement blant de som ser / leser innholdet. Storytelling var et mye brukt ord gjennom streamen, og dette er vi naturligvis enig i; fortell gode historier, så vil sansynligheten for at dette bli spredd og siden din vil være aktuell for enda fler potensielle kunder / relasjoner, være høyere.

Les Mer

Emner: FMC, Facebook, Nyheter, Sosiale medier, Timenline, Informasjon

Abonner på nyhetsbrev

Siste Innlegg

Innlegg etter Emne

se alt